Saturday, July 19, 2008

re:Értem

asza
remek

énis...hHHHahahahagy fogalmazzam röviden:


szabadulj meg az összes GONDolattól - attól HOLogreFIKUS a való-ság: amilyenek a gondolataid - olyan VALÓ neked -ez az igazSÁG ---- a személyes szar, amíg a halál el nem választ az illúziótól, hogy ez vagy -
gyerekkor: beprogramozás
öregkor: belefulladás
halál: "ÉRTEM" -

ha rájössz - olyan, mint amikor szart dobnak a ventillátorba: aztakúrva, minden szar(os)

gondolkodni: vallás: a gyáva halottak reménykednek: nem kell szembenézni azzal, ami volt::

meghaltál, robot energiavámpír vagy, az aktuális lényed: terelés,para - ha nem vagyok brutálisan ön-őszinte magammal minden pillanatban: nem vállalom a felelősséget saját magamért, a világért, mindenért, mint egy, mint egyenlő, mint egész, mint ami az élet

a gondolatok az isten - nem kell isten
mit csinál az isten: azt a büdös kurva világot, azt bassza meg
-igen?
-AZT

ha egyszer a robot rájőőőn -- pofoneccerű és brutális - a mátrix kódja látható mindenhol: kezdődik a meló - benne lenni, de nem a mátrixé lenni

a mátrixnak vége - legjobb úgy tekinteni, hogy már megtörtént - már itt van - csak még nem látjuk - egyesítsd mindent egy lélegzetbe és stabilizáld, akármi is van:::kihúztad a csatlakozót, ideje támogatni másokat is ebben, mert ők is én

nekem mindenki robot, aki nem bizonyítja, hogy ÉLI is ezt az ÉRTést - ez van, de legalább őszinte -- valójában nem robot legbelül, mint élet - de amivé vált, amit elfogadott: az full gép:
kiszámítható, irányítható
ezzel támogatom őket - a robotnak nem mondom, hogy hé te élet vagy - mert még a jelenlétemben is azt hiszi, hogy élet - pedig robot - és ha a jelenlétemben azt engedem meg, hogy életnek higgye magát a robot - - én is robot vagyok, mert az vagyok, ami ITT van - és ha én az vagyok, hogy egy robott itt van és életnek képzeli magát: akkor ezzel egy és egyenlő ITT.

ÉN ITT VAGYOK - MI ITT VAGYUNK.
Ez nem az elhelyezkedés, ez nem, az, hogy ki - hanem hogy HOL.
ITT ---- minden ami ITT van, az vagyunk. A föld van itt, a természet van itt, a rendszerek vannak itt: a kormány, háború, éhezés, betegség, rabság, kurvulás::: most ez vagyunk. s nincs hova mennünk, a menny - ezret repedezett: minden ITT van.

a tű fokán átmenni: mindent eldobni, amivé ITT váltam ebben a kurva világban: s realizálni, a semmit dobom el a mindenért: mert MINDEN ITT VAN - és ha az vagyok, ha tényleg ITT VAGYOK: minden vagyok. És ha én vagyok minden: képes vagyok azt csinálni ami, aki tényleg vagyok - nem reagálni, hanem kifejezni, nem rész lenni, hanem az egész. Mert a rész mindig csak rész - részek - részeg - a rész nem képes irányítani magát - csónak vagyok, egyensúly, meg pozitív, negatív lófasz, hogy továbbra is a felszínen egyensúlyozzak, vagy az egész óceán vagyok?
Miért nem látunk mindent? Mert azt látjuk, ami ITT van - amiben, amiként ITT vagyunk: A saját elménket: a saját magunk által definiált kapcsolatunkat a saját magunkra irányuló ítélkező definíciókról: csak hogy ne kelljen azt tapasztalni ami a teljességében ITT van. Amik tényleg vagyunk.
Itt lenni: elfogadom és átölelem magam, mint mindent - mindenkit és mindent úgy tapasztalok, mint magam - semmi belső reakció, semmi vágy, semmi gondolat - ha ez stabilizálódik: az azt jelenti, hogy felszámoltam minden egyes töredékememet, amivel kapcsolatot alakítottam ki az elmémen keresztül ebben a valóságban. Mint a smith ügynökök a mátrixban: önmagam elkülönült árnyékai - harc felesleges - helyette megérteni, megbocsátani, átölelni, újra eggyé válni vele - és aztán csak abbahagyni ezt a perverz illúzió-kapcsolatot.


bármiféle elme-reakció - gondolat-érzés: az elme. nincs kivétel
------gyakorlat----
legegyszerűbb próba: aztmondom, ÉN LEÁLLOK. vagy leülök, nem csinálok semmit, csak a jelenlétem vagyok, és kész. és aztán figyelni a belső párbeszédet, reakciót, a vágyat, mit kéne csinálni, mikor mondódik, hogy elég, mikor van, hogy a LEÁLLÁS újra MENÉS?
Na az az elme. Miért? Egyszerű. Mert én leálltam. Ami működik: az elme. Az az isten.
Akinek van elméje, és hallgat is rá, sőt automatikusan teszi is azt és nem állítja le ITT - az FUNdaMENTALista - akármit is mond: tehetetlen szolgája a saját elméjének, és még van ezer előreprogramozott kifogása is, hogy "ez vagyok", "ez jó", "ez megoldódik"...

ezt önmagamnak köszönhetem - minden ami kifele mutat, hogy emiatt, meg azért - ez is belülről jövő elme-definíció - az vagyok éppen -ezért azt tapasztalom - reagálok a saját múltbéli emlékemre, ami parából jött, ezért energiát fektetek bele, ezért az megnyilvánul
o o o o o
"Én" egyszerűen megpróbálom irányítani magam, a legegyszerűbb módon, most nyugi. És ha mégsem tudok csak úgy belül csendben némán lélelegzni, mint az egész testem, pillanatról pillanatra elviselni a saját teljességem, úgy ahogy van, gondolat nélkül: akkor jön az elmém, amit mintegy megbíztam, hogy basszon velem, helyettem, hogy állítsa azt, hogy az vagyok én, mert akkor nekem nem kell csinálni semmit és szabad vagyok -persze fordítva van.

Mindent tudni az elméről: képes vagyok eggyé és egyenlővé válni vele. És látom.
És látom, hogy ez nem én vagyok. ezért leállok - én mint az elme. De amíg a szolgája vagyok: amíg gondolatokkal, érzésekkel, definíciókkal, múlttal, jövővel bombáz és én úgy táncolok: addig az elme a mester, addig az elme az isten. Ezért esélyem sincs.

Nincs hókusz pókusz, halandzsa, buntru, tuntru - az elfojtás - hazugság, kamu, mese.
Nincs spyri dualizmus, nincs misztikum - mystics-mistakes - az nem segít - de kurvára nem.

A keleti basz-ta-nokban van ráció, de összességében semmi köze a józan észhez:
hogy nincs önvaló, meg hogy nincs self - lófaszkurva - ez terelés..
ez olyan, mint a cigánybáró agresszív fia - lemegy a diszkóba, szétver pár arcot, megmarkolja a picsákat, aztán elküld mindenkit a jó kurva annyába - aztán hazamegy, apa azt mondja:
fiam, ha te is báró akarsz lenni, akkor máshogy kell viselkedned: húzd meg magad, akarj báró lenni, és ne bassz mindenkivel, csak egy párral, mert külöben én baszlak meg - rossz hírbe hozol

ezért aztán a cigánybáró fia leül és azt mondja, hogy ok, én most báró leszek, és úgy is viselkedek, egyre jobban, minél öregebb az öreg báró - és aztán báró leszek, és ha már cigánybáró vagyok, akkor cigánybáró vagyok...mi az hogy nem, velem ne bassz, mert szétbaszom a fejedet

ok- menjünk bele:::
ha azt mondom van én - ezt nem szeretik a buddhisták, pinduisták, faszompisták - mert felelősséget jelent

összességében, totalitásában, a végső szemszögből minden egy - és ha tényleg egy, akkor hogy lehetne, hogy nem egyenlő? józan ész. ha valami egy, akkor az egyenlő - különben részekből áll - és ha a részek nem egyenlőek, akkor hogy lehetne egy?
a tudattal!!!! a tudat, amely tudat, hogy ez van - pedig nincs!
a tudat, az, amely azt mondja, hogy "dehogy egyenlő minden", dehogy, dehogy van ÉNed, kiccsákó - "ne foglalkozz a felelősséggel, a múlttal, ÉN az EGY TUDAT, most tudatom veled, hogy az éned illúzió" - nos igen
az éned illúzió, mert a tudatból ered, az lett tudatva, hogy az én - van - aztán rájössz, hogy nem - nincs én - összességében - a tudatból nézve, mint a tudatban, mondhatjuk, hogy nincs én --- DE

DDDEEE!!!!!
ahhoz, hogy megtapasztaljuk az egészet teljességében - ahhoz bizony ezt az elmét kell leállítani, ezt a gondolkodást - ezt a beteges kapcsolatot saját magunk paráival -

és ez az illúzórikus én meglátásán, megfejtésén, megértésén, meghaladásán és leállításán keresztül lehet csak!
de amíg nem látom teljes egészében, amíg nem értem, hogy mi az amit ez az énem megengedett, amivé vált, amit művelt, amit engedett belegondolni ebbe a világba - addig ez az én kurvára valós -- miért? mert ebben a világban kapcsolatban van - töredékek módjára a tetteknek a tudatban levő illúzórikus énnel - folyamatos fenntartás, részvétel, kapcsolat van.
És ezért ez az illúzórikus én nem valós - ebben a holografikus 3D világban mégis itt van a következménye - amiben most épp az egyÉN van, a kis élete, a munka, a kaparászás a pénz után, az étVÁGY, a GONDolatok, a kis fájdalmak, örömök, felbaszás, AKÁRMI -- ez az, ami most az illúzórikus én-objektum: mely csak referenciaként mutat a világba ide-oda, hogy hát most ez van - ez vagyok én...

és a misztikusok itt jönnek, és azt mondják...hoho hohó - ez az én illúzió - ne törődj vele - kamu - helyette mondd hogy BIG BADA BUM és az én eltűnik - de vigyázz, nem tíz perc - valakinek harminc év
de ez az illúzórikus én mintegy labirintus - melyben a kivezető fonál a pillanat ön-őszinteségben, gondolat nélküli szabad kifejezésben, mint csak a légzés, és belül egység, gondolat, érzés, érzelem nélkül

-- és ezt az illúzórikus megnyilvánult én-labirintust nem lehet semmibe venni - ITT VAN -
és hiába nem valódi - mégis irányít -
és amíg az ember nincs ITT - addig Én van - viszont ha az ember ITT van - nincs én - MINDEN van, a teljesség.
ám - ha itt vagyok, mint gondoló, érző - az az elme - az elme van ITT - az én, holott illúzió, mégis szolga - ezért szolgaként nem tudja kikapcsolni, elfelejteni magát - csak elfojtani -
mesterekben hívve, szavakat mondva, térdre, földreborulva, reménykedni hogy segíts: ó tudat.

na ez a szánalmas:):):):) csak mert az én felelősségem is, hogy minden ÉNem realizálja, hogy ki is valójában: ezért közlöm - azzal foglalkozván, ami ITT van. most itt van ez a levél, PAM.

Minden gondolat egy elfojtás - ahelyett hogy megélnénk - belfe fojtuk el, mint a sav folyik a fejben - miért nem éljük meg?
Mert úgy tapasztaljuk, hogy jó gondolkodni dolgokról, mielőtt cselexünk?
Mert úgy ítélünk meg helyzeteket, hogy jobb ezt fejben, mint kimondani?
Mert nem tudjuk leállítani, még ha épp ok is az, amiben vagyunk?

Mert a gondolatok isten - és isten basz. A saját magunk kreálta isten basz minket percről percre. Nézz körül.

Ez egyéni, mit engedett meg az ember magában - ez a saját felelősség, ezeket a pontokat felszámolni egytől egyig - és ahogy ezek a pontok olvadnak belém - úgy szűnik meg a múlt, a jövő gyakorlatiasan - nem jön fel újabb elmebuborék - ITT - mert ez van - mindig az van itt, ami az elme - ezért mi sosem vagyunk itt, de a saját kurvánk, a saját elménk van itt. De ha ezeket az elme csápokat visszahúzom, mint a csőszerű vájatokat a múltból(emlék, definíció) - - a jövőből(vágyak, tervek, félelmek) és ITT van minden - azt vagyok képes látni, megérteni, realizálni, meghaladni! és leállítani - de ez csakis kizárólag ITT lehetséges.

Ezért kell ITT lenni - mert ITT van minden - az elme - a pokol. A föld pokol. Ha ÉRTEM, hogy pokol, akkor véget vetek neki - miért? ÉRTEM! MásokÉRT(em). És ha minden egy - akkor mindenki én vagyok - ha valakinek szar, akárki is, az utolsó kullancs is - az is én vagyok - ÉRTEM?
Ha valaki ITT van - akkor az LÁT - aki lát, az ÉRT - aki ÉRT, az minden. Aki minden, az nem áll, az MOZOG. A mozgás az, ahol az ÉRTEM kiderül - csak egy elmebódító definíció volt ez az "értem" - vagy tényleg, valóban az ÉLETben tettekben manifesztálódva egyértelműen megállja a helyét, akár az örökkévalóságig?


-------
ma este goagil budakeszin, a moszkvától megy a busz, 24 órás pszí móka
hogy mozogjon a test, hogy álljon a tudat
SZERves ROBOToknak


ÉLvezd

No comments: