Wednesday, June 16, 2010

válasz levelemre

Udv,
Nem kérdés hogy a portál valakit vagy valamit kozvetít, csupán az a kérdés hogy azt kozvetítí e amit a kozvetített vagy a kozvetíto állít. Ugyanis pl. a Jézus videokban "Jézus" azt mondja hogy o akkor mikor a Foldon élt ideteleportálta magát, tehát fizikai anyja nemvolt. Nekem is nagyon stimmelt a dolog és eloszor aztmondtam magamban én is, hu" végre van valaki akitol meglehet tudni mi torténik és tortént valojában, és mindenrol. De elég sokat meditálok és kezdett furcsa érzésem támadni. Nemhagyott nyugodni a dolog. Nemstimmelt valami a belsom aztmondta. Lehethogy te úgygondolod szukséged van a komplikát hosszadalmas desteni sra-ra, nekem az az érzésem hogy csak a tiszta szívem hangját nyomná el az a sok maszlag. Miért komplikálnám az életemet annak megszerzésével amim megvan.

Desteni és Bernard mindenkivel az autoritás poziciojábol beszél, lekezeloen, az okosabb félként, tanítoan, még akkoris ha az illetonek van akkora, vagy még nagyobb belátása az életbe mint nekik. Képtelenek észlelni a másik ember szintjét. Ez a viselkedésmod náluk egyszeruen szokás, foleg desteninél látom ezt. Mind system pattern, és ékesen bizonyítja hogy az egész sra modszer alkalmazása sem szabadította meg oket az egojuktol. Szoval hiába az sra az egyenloséget csak elme szinten kovetik, szellemi mélységukben ez nincs jelen. És ebbe a csapdába estek bele azok is akik oket tartják legfobb inspiráciojuknak. Ez a kommentjeikbol jellegzetesen kiveheto. Visszatérve a Jézus storyhoz, találtam egy illetot, Marilynn Hughes-t, aki évtizedek ota jár a dimenziokban testenkívuli állapotban és megkérdeztem tole mi a véleménye az informáciorol. O aztmondta nem ad a dolognak semmi lényeget, Jézussal és Máriával tobbszor is találkozott és hogy az ilyen "portál" vagy más channellingek esetében nagyon fejlett szintu megkulonboztetési képességre van szukség hogy az illeto fel tudja ismerni hogy azt kozvetíti e akit hiszi hogy kozvetít, s hogy bármi torténhet. Hogy a szellemi világban is vannak csalo szellemek akik szivesen szeretik megtéveszteni az embereket. Más bizonyítékokat is adott Jézus foldi anyjárol, Máriárol. Ajánlom hallgasd meg ezt az egész vele készult musort, hogy véleményt tudj alkotni Marilynn hitelességérol. http://www.youtube.com/watch?v=0nOS4Jv6lGY

Kozoltem ezeket az informáciokat destenivel, és lesoporte az egész dolgot hogy nem igaz. Hogy o mennyire tiszta és egyedulállo és hogy amit o tud azt senki más, hogy foleg nem OBEsek, hogy az OBE csak az elmében létezik és hogy nem valos. A tény viszont az hogy az obe igenis valos. 1996 oktoberében, -ilyen pontosan emlékszem mert akkora élmény volt, meglátogatott engem egy lány OBE állapotban. 350km-re attol a helytol ahol fizikailag tartozkodott. Nemvoltam se ittas, se más droghatás alatt és teljesen éber állapotban voltam. A lány egyszeruen benyomta a fejét a falon keresztul (úgy nézett ki mint a filmekben a félig áttetszo szellemek), majd mikor észrevette hogy rá bámulok láthatatlanította magát és odajott hozzám. Éreztem hogy ott áll a lábamnál ahogy fekudtem. Sot még az érzékelései is átsuhantak belém. Szoval az hogy desteni mennyire harciasan és hosszasan bizonyítgatta az OBE nemvalodiságát minden kétség kívul meggyozott hogy a kislány a legokosabbnak érzi magát akkoris ha téved.
A desteni rajongok gondolatmenetérol még annyit mondhatok, hogy láthatoan A "SELF HONESTY" gyakorlata elzárja oket a saját benso lényeguk oszinte megnyilvánulásátol, pedig abbol amit írnak úgy tunik, hogy pont az ellenkezojének kellene torténni.

Mi lehet a baj ? Talán túlságosan az elme programozása, gondolatok beultetése torténik ahelyett hogy a csapongo gondolatok és a " i want what is the best for all"-" equal money for all"-"all i say is coomon sense"-"i am honesty"-"i am one as equal as life" helyett a belso csend bolcsessége nyerjen teret az egyén tapasztalatában és viselkedésében ? Mindezek a bevett gondolatok az elmében azt a valoságot sugallják nekik hogy ok kivéltelesen intelligens egyének, mindenkinél jobban tudják mi a legjobb mindenkinek és olyan páncél védoréteget biztosítanak az egojuknak hogy képtelenek az onreflexiora.
Ennek az agytornának csak az oszínteség és tisztelet elvesztése az eredménye és elrugaszkodás a belso nyugalom által biztosított erotol. Erolkodés másokkal szemben egy elképzelt ideálért, amit nem lehet agyi erolkodéssel vagy fizikai kieroszakolással elérni.

Az utopiaszeru világrend rendszerek amilyen a ti elképzelésetek is, nem azon múlnak hogy mit mondotok és képzeltek a rendszerrol. Teoretikusan lehet a rendszer akármilyen makulátlan, nem fog mukodni ha erovel is vezetnétek be mert
1. nem vagytok Jézus Krisztus szeru lények akik a hangzatos kijelentéseken túlmenoen képesek minden esetben az teljes onzetlenséget gyakorolni, akik sosem esnek kísértésbe szolgálni az alacsonyabb énjuket.
2. a társadalom sem olyan.
3. az emberi egyenloség a fizikai világban illúzio. Nem azért mert nem ugyanabbol a forrásbol volnék, hanem mert az emberek kulombozoek. Más más szellemi fejlettségi szinten vannak. Más más karmájuk van.

Jugoszláviában nem azért volt háború mert éheztek volna, vagy hogy nagy lett volna a társadalmi egyenlotlenség, vagy hogy az egyik ember a másik pedig állat lett volna. Az utálat és az intolerancia és fanatizmus okozta és a szeretetet az igazatok fanatikus eroltetésével nemfogjátok tudni beleustokolni az emberekbe. Ez vagy spontán kialakul az ember onmagára ébredésétol, és rájossz erre, vagy harcolsz valami ellen és ellenhatást és zurzavart teremtesz.

Ha az egyenloség híve vagy ezt is odablogolod, mint ellenvéleményt.

Minden jot neked.

s akkor válaszoltam :

üdv

ez legalább őszinte levél volt

nekem a "tiszta szívem" nem vált be - tiszta szívvel betörök ha kell embert is ölök:))))) ostobaságnak tartom a szívben vagy szeretetben meg békében bízni - ezek ideák, fizikailag sosem voltak jelen -- csak önérdek és önáltatás és valahogy mindig összefügg közvetve a dolog a --- pénzzel - pénz pénz pénz

az egyenlő pénzrendszert a pénzesek ellenzik - mert félnek, hogy kevesebbjük lesz - de ha megkérdezhetnénk a sok éhezőt - ők szerintem máshogy látnák - -- ott derül ki minden észkombányság és bölcsesség - mikor az ember pénztelen - a jelenlegi rendszer pénz nélkül embertelenül lekorlátoz - még a tiszta szívet is - ezért gyakorlatiasabban kell nézni a dolgokat - a meditáció például szerintem pusztán egy kifinomult maszturbáció - persze mit tekintünk annak - de minél kevésbé fizikaibb, annál gyanúsabb:))


tréfára fordítva a szót bernard direkt játssza ezt a hangot, eccer elmondta, amúgy nem beszél így, de ez így "oltó" - ezt lehet ítélni, de remek alkalom, hogy mint minden mást is visszareflektáljak - miért ez a reakcióm rá, hogy egós, meg lekezelő, és megszüntethetem magamban

nekem nem az a lényeg, hogy tényleg kennedy meg john lenon az-e aki elmondja, hogy ki ölte meg, hanem, hogy mennyire lehet átültetni gyakorlatiasságba az üzenetet

az obe persze, hogy kamu, obey your mind :))) hahaha nekem is volt számtalan ilyenem, anno mikor cuccoztam, meg mikor nem is - dimenziók, meg nagy a tudatrendszer állatkertje - de fizikai, több visszacsatolásos, kereszt-ellenőrzött valóságteszteken már nem biztos, hogy átmenne

a vizuál könnyen haluzható, az érintés már nehezebben, de az is megesik...

persze én ki vagyok, hogy elmondjam mások illúzióit - ezt mindig a személy ön-őszintesége fogja megszabni, mit tart valódinak és mit nem...
mások érzékelése nekem is volt ilyen, valamilyen szintű elme-tudat-rendszer áthúzások lehetségesek voltak - most is, de már nem olyan szintűek -
én a napjaimat éltem ilyenekben, míg egyszercsak egycsapásra eltűnt a nagyrésze körülöttem - akkor kezdtem vakarni a fejem, hogy mi folyik itt, ez most egy teszt? meg, hogy mi is történt az előző évtizedeimben? ITT vagyok. én itt vagyok - minden ami itt van, én vagyok, egyszerű - légzés, nyugi, cselekvés pont.

aztán rájöttem, hogy a megmaradó maradék "dimenzionális" "tapasztalásaim" meg az elmémben jönnek, mert

mindig feltételesek voltak, sosem voltam képes teljesen "irányítani", és a fizikai valósághoz közvetlenül sosem kapcsolódtak, mindig csak speciális "szimbólumokon" keresztül, amikkel az utóbbi években programoztam magam, mint a szabadkőműves, egyiptomi, buddhista és okkult meg sámános és a többi ilyen hobbiszerű elfoglaltságból jövő mátrix-szimbólumokkal(tömörített információ) - melyeknek a folyton energizálásából néha összegyűlt annyi "tudat-lé", hogy valami megnyilvánult --

találkoztam mindenféle mahásziddhával, a bardó, meg egyiptomi istenekkel hittem, hogy kommunikálok a piramisokban, mikor arra jártam -- holott, csak a fejemben...leírni is hosszú volna, miket képzeltem mi van meg ki vagyok, de megkíméllek haha

itt, ebben a fizikai 3 dimenzióban a konkrét eredménye annak, amit az emberiség művel: tagadhatatlan -

az equal money system és self honesty emberkék meg egyedek - az , hogy az alapelv milyen - az nem az emberek átlaga - van aki így éli meg az ön-őszinteséget, van aki radikálisan - ez egy folyamat - holott ezt, mint kifogásként használni valami tudatos sunnyogásra már nem az...

nekem a tapasztalatom az, hogy kiállok - és megnyilvánulok és jönnek a lények, reakciók - és én stabilan maradok és a belső reakcióim úgyis lelepleznek - a helyzetekkel, a transzcendencia pontokkal - azokkal a hazugságokkal, amiket ezzel kapcsolatban eddig elfogadtam magamban - és utána jönne a gyakorlatias változás, ami fizikai tettben kiáll és képes vagyok nem visszaesni...

ez egy érdekes dolog, mi a gyakorlatias és mi a "visszaesés" - mert lehet, hogy a visszaesés is csak önmagam szembesülése egy direktebb formában - mert valamit még nem vettem figyelembe...

a szavak, mint neuro lingvisztikus programozás egyértelműen működik - ha sokat mondom, hogy őszinte vagyok magamhoz - akkor ha tényleg ezt meg is teszem, akkor engedem magam annyira az lenni, hogy lássam: tényleg őszinte vagyok magammal, vagy csak mondom?

ha tényleg voltak élményeim és azok tényleg tuti ezer biztos, hogy megtörténtek, mint esemény - mint énmagam, mint a valóság -- és azokban a helyzetekben én teljesen öntudatomban abszolút jelenlétben képes voltam tapasztalni - akkor esetleg mondhatom azt, hogy "emlékszem, ez így van, ezt már megéltem" -- de ezen kívül, hogy mit gondoltam, mit véltem tapasztalni, mire jutottam, milyen "döntéseket" láttam magamat meghozni -- és ezekből a következményrendszerekből felépítettem "magam", mint akiként magamat tapasztalom azon keresztül, amin keresztül felfogom a világot és magam - - az teljesen invalid, önérdekű és feltételes - ergo minden, ahogy élek...

nekem ez a gyakorlatias ön-őszinteség, hogy lélegzek és megállok - megnézem milyen helyzetben vagyok, ebben ki vagyok, hogy kerültem ide és honnan jöttem és miért - és közben rájövök - például én esetem "igaz, hogy azt gondoltam, hogy jó lenne több csajjal aludni, de miért és mióta" - és a kiindulópontra visszamenve - mondjuk mert egyszer úgy definiáltam magamban, hogy az dupla olyan jó lehet, mint egy csaj -- invaliddá tette mind a vágyam, mind azt a részem, ami olyankor fejeződik ki, amikor erre vágyok -tehát ez józan paraszti ész szerint megállítandó - erre gyakorlatias nekem az önmegbocsátás

mert ahogy kimondom, leírom, valahogy felkészít, tudatossá tesz arra a helyzetre - és mikor jön újra az a helyzet -mikor jönne a gondolat - és én jelen vagyok, mint légzés - vagy mikor jönne valami reakció, amivel erre reagálok - már tudatos vagyok, hogy "o-ó - ezt már vágom, ezt elengedem, lélegzek" - "nyugi", "stop!" - és ha a megállás, mint nem "résztvevés" sikeres - képes leszek úgy tapasztalni magam, ezzel kapcsolatban ITT, aki vagyok -

az egyenlő pénzrendszer nem utópisztikus - voltak tanulmányok, tesztek, ahol kiderült, hogy igen hamar megváltoznak az emberek - basic income grant-nak hívták azt...

specifikus "cápává" válást igényel bizonyos helyzetek elérése, ahol az ember képes lesz nem csak a barátai jókedvéért felelősnek lenni, hanem esetleg társadalmi, pszichológiai, politikai területeken is kiáll az egyenlő életért és akkor több "hatalom" van az ember irányításában

vannak desteni emberek, akik ezért is diplomáznak, phd-znak le, hogy ne az legyen, hogy "ki vagy te, farm boy", hanem - nem azért, mert nekik kellenek, hanem inkább a "rendszernek", hogy figyelj, én tudom mit beszélek, itt van ez és ez, és akkor is ezt mondom...

szóval ez egy folyamat, 5-10 év múlva kiderül ki milyen pozícióba jut azáltal, hogy stabilitást és alapelvet megélni fejleszt ki a desteni játékokkal...

de azt használni kifogásként, hogy karma, meg társadalom, meg mindig is egyenlőtlenség volt - gyanús nekem, hogy ez egy ön-védelem, hogy ne kelljen feladnom azt, akiként én most elfogadom a rendszert meg a nyomort, hogy az, amit én most csinálok, s nekem kellemes, megmaradjon...

brutális gyakorlatiasság, direkt arcba történő egyértelmű kommunikáció arrogánsnak és agresszívnek tűnik, de ilyenkor gyanús, hogy szimplán beindul egy védelmi mechanizmus, miért is?

azok a háborúk, amik már manifesztálódtak, azokkal sokmindent nem lehet tenni, ott már csak a túlélés maradt - a sok emberszar, amit elértünk - már itt van és még most iön a java - - ezeket már nem lehet megváltoztatni -- a jelenlegi pénzrendszer brutálisan zuhan - csak a vak nem látja, hogy egy tucat évnél tovább nem húzza ez már -- s igazából ha akkor nem lesz feldobva egy olyan gyakorlatiasan járható út az egyenlő pénzrendszerre, ami "csinálható" - akkor lehet, hogy nem lesz semmi - úgyértem tényleg káosz..

szóval ez már nemigazán valóság - ez csak a jövőkép - nem az a lényeg - hanem, hogy most mi van, az egyenlő élet mint realizáció egy pillanat műve, de hogy az ember ezt meri is élni és kiállni és meg is mondani másoknak, az már bátorságot igényel -

Végezetül

a desteni emberek kiállnak youtube meg számtalan helyen és megosztják az életüket - pont ezért is osztják meg a legbelsőbb dolgaikat őszintén, hogy hogy élik meg - hogy mások is láthassák, hátha más kiszúr valami ön-őszintétlenséget -- vagy ha az valami - akkor más is lássa - esetleg támogassa, hogy "ja igen, nekem is van ilyen, te hogy csináltad, hogy már nem kattogsz azon?" - -- vagy egyszerűen egy csomó ember van, aki annyira a tudatában él, hogy nem keres közvetlenül dolgokat és ha látnak egy referencia pontot a neten, hogy "ön-őszinteség, ön-megbocsátás, egyenlő élet, egység és egyenlőség, elme leállás mátrix stb" -- akkor lesz egy esély, hogy "hmm van ilyen?, ez mi?" -- mert amúgy meg a belső kis dobozélet nem biztos, hogy engedi, hogy túllássanak a saját problémájukon...

ezért is és pont azért is, hogy lelepleződjenek az ön-őszinteségek - ajánlatos megosztani, kiállni mindenki elé, hogy egyből kiderüljön - most én tényleg vágom, élem, megosztom, vagy csak beszélek róla?

a puding próbája az evés, ezért ez az önmegbocsátás is olyan, hogy amíg az ember nem próbálja, addig hogy tudhatná?

mint, amivel biztos te is egyetértesz, hogy amíg az ember nem tapasztalja meg a folytonos belső csendet, addig hogy meri magát megítélni olyannak, amilyen nem is valójában?

tehát mielőtt eldöntöm, ki vagyok, éljek, aztán meg ha élek, nem is kell már eldönteni, hogy ki vagyok - mert élet vagyok

de ha már eldöntöttem, ki vagyok, és nem vagyok élet, akkor az úgy fárasztó - érdekes, ez most lassan inkább már blog, de sebaj küldöm helló

No comments: