Monday, June 14, 2010

yt levelezés

Youtube: Istenenergia:::

Mivelhogy az egyenloség gurud blokkolt a kommentemért hogy véletlenul se tudjak egyenloen véleménytnyilvánítani, kénytelen vagyok ide válaszolni. Úgyérzem mindenkinek joga van eldonteni mi legyen a testével a halála után. Szerintem az nem megoldás egy hulyeségre ami alatt a mészárszékeket értem kitalálni még egy másikat hogy ketto legyen. De ha neked annyira fontos hogy a testedet állatok zabálják meg, csak tessék. Csupán annyit kérek tartsátok tiszteletben hogy másnak is egyenlo joga van eldonteni mi legyen a saját hullájával, a ti bíráskodásotok nélkul.
Egyébként egy dolgot elárulok. Destenitol jovo informáciok nem minden esetben igazak. Nem tudok arányt mondani, de tudok konkrét esetet. Sajnos nehéz a tobbséguket leellenorizni, de úgyvettem észre hogy specifikusan ferdítik el az igyzságot ártatlannak nemmondhato célokat kovetve. Persze ha már teljesen beburkolták az agyadat akkor ezt mondhatom neked. Eloszor én is hittem neki, de aztán tortént egyszer hogy egy dologban nagyon hosszan kotekedett az igazáért mintha valoban igaza lett volna. De én tudom hogy nemvolt. Azota tudom hogy nemlehet hinni neki. Ne hidd hogy annyira okos mint amilyennek teszi magát. Hallottam azt a "beszélgetést" is amit veled folytatott. Jo hogy el nem rohogte magát az okoskodás élvezetétol és attol hogy te mint a kezesbárány úgy vetted a lapot. Most befejezem, mára elég volt a borgokbol.



JozsefBerta válasz:

héjj...desteni is felszólít, hogy ne higgy
éld az abbahagyását az elmejátékoknak
éld az ön-intimitást, az ön-őszinteséget
éld a megbocsátást, éld a légzést és a belső stabilitást

desteni nem egy ember, egy csoport

meglátogattam őket, éltem velük, tapasztaltam milyen ott az élet

csak a hagyma külső rétegét látod

ez nem desteniről szól, ez rólad
el tudod fogadni magad úgy ahogy, vagy, az örökkévalóságig?
ez a gyakorlatiasságról szól, aminek a "tesztje" a mindenkinek jó-e az, ahogy élek dolog...

vagy vannak még pontok, amikkel kapcsolatban szeretnél változni és akkor tudatosságot és stabilitást fejleszthetsz úgy, hogy megismered magad és képessé válsz minden pillanatban az irányítóelv, mint jelenlég megmaradni

évek óta ismerem az embereket, akik ezzel foglalkoznak, elsősorban magamon és másodsorban rajtuk is látom, milyen az, amikor az ember használja a desteni által javasolt módszereket, mint az

írott, kimondott, megélt specifikus önmegbocsátás
őszinteségben és feltétel nélküli írás és annak másokkal való megosztása - azaz a titkos elme leleplezése és feltárása

stbstb de ha figyeled "őket", akkor ezeket már tudod

s pont ez az a tudás, ami ha nincs gyakorlatba ültetve, akkor csak handabanda

szóval ez a kiindulópont, mint alapelv, mint egység és egyenlőség, mint élet, mint jelenlét a pillanatban, mint a teljesség - ez az amit ki lehet fejleszteni és ha hiszed, ha nem, erre vannak élő példák szerte a világban...

persze az embereknek általában az nem engedi látni és tapasztalni, hogy valójában fizikailag mi történik az ún. valóságban, amijük nekik saját maguknak van - birtokban, családban, drogban, alkoholban, szexben, vagy netalántán hit akármiféle istenben, karmában, megvilágosodásban, anyagi önérdekben vagy akármi, amivel épp el vannak foglalva - s ezáltal abba kapaszkodva még azt sem tapasztalhatják meg, hogy kik ők saját maguk és mi is folyik a világban és a többiekkel...

tehát az, ha valakit bannolnak - az elég radikálisnak tűnhet, meg mindenki ezen sír, hogy mindcontrol, meg cult, meg ilyenek - de egyszerűen nincs elég erőforrásuk, hogy a sok kritizálót megválaszolják - mert ez az önállóságról is szól - hogy ha az ember tök egyedül képes felébredni, kiállni és bizonyítani, hogy a mindenkiért való legjobbért akár még az önmaguk ideájáról is lemondanak -- addig igazából nemigen van miről beszélni

addig nem igazán az ember önmaga szembesül magával, direkt cselekedetként, ha úgy tetszik, mint a teremtő, a teremtés és a teremtett egyesült, öntudatos, stabil kifejezése - hanem, mint sodródó báb reagál a külvilág intenzívnek és zavarodottnak tűnő káoszára, hogy a túlélést és az energiát és az öndefinícióját megóvja az őrülettől és egy kis örömet is képes legyen nyerni...

kb az első ezer videó, főleg az interjúk és a "rendszer", a "szerkezeti rezonancia" és a rendszer démonok, a dizján sorozatok őszinte, nyitott tanulmányozása és önmagunkra tudatosított (az én életemben ez mi is lehet, vagy van-e ilyen) aktív cselekedete nélkül az egész csak kb annyira valós, mint a gyűrűk ura...

viszont az én tapasztalatom és persze többeké is, azokkal, akikkel kapcsolatban vagyok -- a desteni "módszerről", a SRA kurzusról, hogy ezzel a tudással, ha gyakorlatba van ültetve - az ember sokkal de sokkal hatékonyabban képes önmagát megtapasztalni, ha kell kijavítani, és hatékonyabbá válni helyzetekben és ráadásul olyan stabillá válhat, hogy másokat is támogathat, úgy, hogy nem felelősséget vesz át, hanem mutat --

szóval ezek elég érdekes dolgok, az, hogy a portál mennyire valódi, az nem kérdés, persze az, hogy az ember a portállal beszélget, az nem arról szól, hogy elhiszem-e, hogy ez most tényleg a "real deal" - én többszázszor meggyőződhettem arról, hogy ez nem kamu, nem olyan, amit pár ember kitalálhat - a mélysége, a rendszeressége, a stabilitása és a hatékonysága ezeknek az interjúknak olyan öntudatosságra nyernek betekintést, amire mindannyiunk képessé válhatunk, ha hajlandóak vagyunk az elmét elengedve megtapasztaljuk az igazi énünket....

szóval én csak egy vagyok, aki azt mondja, hogy desteni nem kamuzik, tudják mit beszélnek, ez ennyi - nem célom, hogy ezt elhitessem, de nincs olyan tény e földön, ami megmásítaná ezt a tapasztalatom - mert magamat tapasztalom, s ha eltűnne a desteni banda egytől egyig - én akkor is önmagam a desteni módszerekkel - amik tényleg egyszerűek és tényleg a józan paraszti észt veszik alapul, meg az egység és egynlőség alapelvet a gyakorlatba ültetve - folytatnám az önmegbocsátás és írás és ön-intimitást amíg csak élek - vagy magam kis "történeteivel" vagy másokéval a környezetemben kapcsolatban...

az én életem persze egész szélsőséges, ha hallgatod az interjút velem, hallhatod, hogy nem igazán illeszkedtem be sosem ebbe a társadalomba úgy igazán belefeledkezve - és tényleg kipróbáltam igen sok módszert és kutattam sokmindent és mertem is megtapasztalni - és nagyon sok vallásos spirituális dolgot lepleztem le nem csak magamban, de másokban is, és az a tapasztalatom, hogy mindenki beszél és ímmel-ámmal "csinálja", miközben dualitásban leledznek, nem csak önmagukkal, de azzal kapcsolatban is, amit az életüknek hisznek -- én képes voltam, képes vagyok minden erőmmel beleadni magam abba, amit csinálok, és így mertem annyira őszinte lenni magammal, hogy realizáljam : azok a módszerek tökéletlenek voltak, mert azt nem vették figyelembe, ami valójában mindig ITT van: önmagam, akivé váltam, aki vagyok, aki leszek, mint én, mint mindenki egy és egyenlően éppen ebben a fizikai valóságban

s az én saját őszintétlenségeim és tökéletlenségeim jó ideig nyomták a vállam, míg egyszercsak rájöttem, hogy elméletben és gyakorlatban is meg tudok bocsátani magamnak - egy új esélyt bocsássak magamnak és ezáltal másoknak is, úgy, hogy változom, hogy leállok az önérdekről és kiállok minden életért nem csak elmében, hanem tettben is, és gyakorlati megoldásokat találni a jelenlegi helyzet megoldására, még ha az évtizedeket is vesz igénybe...

jah a kutyaeledel - minap éppen temetőben sétáltam és láttam, mi mindent és mi pénzt költenek csicsás sírokra és az általam meglátogatott kutyamenhelyen például mondták, hogy elég nehéz összeszedni annyi pénzt, hogy etessék őket - s ha az ember már felelős a kutyáért, aki mint a hűség és a feltétel nélküli szeretet élő példája - akkor miért ne adnám oda azt, ami már nekem nem kell - hiszen egy csomó ősi szent makogó is mindig erről írt, hát miért ne tegyem ezt?
egy mocsárba fulladni is romantikus lehet, ahol a férgek esznek meg, de akkor miért ne legyek tudatos még a halálomban és abban, ami azután történik a testemmel, ergo táplálék lesz belőle a kutyáknak, akikket tudok tisztelni és szeretni...

nem hiszem, hogy az ember a legtudatosabb a földön, annyi, hogy most a fizikai hatalma neki van a legtöbb, de ez a belülről fertőzöttség, ami mint egy faj - lelepleződni látszik abban, ahogy a természettel, önmagával bánik - és ebben minden egyed felelős, abban, hogy eltűri, hogy megengedi, hogy a másik véleménye megmaradjon, még akkor is, ha az ártó

mert, hogy "én tiszteletben tartom a te hited, de akkor te is tartsd tiszteletben az én hitem" - ez nagyon nagy önbecsapás, szóval kiállok az ön-őszinteségért és az életért, még ha az bántó és aggresszív is azoknak, akinek az ön-definícióját, ön-érdekét esetleg veszélyezteti

ezt most kiblogolom

enjoy

üdv

No comments: