Saturday, February 2, 2008

Ha az elme nem mozog

most ez a blog, szemezgetek fórumokból, ez jó, mert ott vannak a válaszok is reá

http://www.daath.hu/showTopic.php?id=171

ha az elme nem mozog, nem hat a drog
elme akar drogot nem én, hogy elme-hess en elme
a kérdés, hogy mióta az eszemet!! tudom, mennyire azonosultam vele
én egy szerzetes elme vagyok, szerzeteskedem
én egy pap elme, papkodom, mint a vallás elme
én egy jógi elme, jógolok, mint a jóga
én egy drogos elme, drógolok, mint a drog
én egy zenész elme,zenélek, mint a hang-szer
én hm én egy sintér elme vagyok, sintérkedem, mint a sín-tér
én meg egy elmélkedő elme, elméletekben utazom, az elm utcában
én anya elme vagyok, anyáskodom azon aki kimászott belőlem

hát te? te hát? elmé-letben tudni vagy gyakorlatban élni
én és az elmém kéz a kézben, de melyik kéz melyiké haha
melyikkel vakarom a másikat, mikor viszket és mi viszket én vagy az elme?
én abból indultam ki, hogy én az elmévé váltam, én mint az elme. és én mint az elme leállok, mert mi van ha minden elme? akkor mindennek le kell állnia, hogy lássam ki is vagyok...mit veszítek? szokást? emléket? vagy mit? az értékeim nem az elmém, amiket tartok?
ti tudjátok, hogy kik vagytok? biztos?
kérdezem újra biztos?
s miért gondoljátok, hogy biztos?

minden a visszája ebben a világban, még az elme is...mert az elmém visszája én vagyok, ezért nincs más út, mint a teljes leállás...
és aki nem akarja azt, az elme. lehet vele kezet fogni
elmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelmeelme
őke gyelme rajta van minden fi gyelme
élvezzétek

No comments: