Saturday, January 19, 2008

Gurdjieff - az emberiség egységesítése

Gurdjieff 1 a Túlvilágról - Az ember egyesítése, mint Én vagyok
Video link: https://www.youtube.com/watch?v=g6PAHi1ljrQ

Hello, itt Gurdjieff és itt vagyok, hogy beszéljek a halálom utáni tapasztalataimról.
Nos, a Fehér Fény valóban rendesen befolyásol, az itteni földi életem miatt és ami utána történt, hogy meghaltam. Oly közel jutottam, mégis oly messze bizonyos megvalósításától az ember egységesítéséről, hogy Én vagyok. Közel, de nem a bizonyossága az aktuális megnyilvánulásaként azon szavak kifejezésének amit az Én vagyok az Én vagyok egységesítése (egyesítése) szavak aktuálisan jelentenek.
Meghaltam, mielőtt tényleg leírtam volna a megvalósulásaimat. Sok megvalósításom volt, sokat tudtam, sokat megéltem, sokat megértettem, de meg kellett találnom az utat az emberekhez, hogy megértsék mi is az, amit találtam. Tehát több különböző utat terveztem, amelyek majdnem olyanok voltak, mint a saját folyamatom itt a földön a megvalósulásban, ami szükségeltetik annak értelmében, ami az ember egységesítése mint Én vagyok.
És meghaltam, mielőtt befelyezhettem volna a megnyilvánulását a megvalósulásnak - vagy egyáltalán leírhattam volna a megvalósítását annak, hogy mit is jelent egységesíteni (egyesíteni) az embert - aszerint, hogy Én vagyok. Nem fejeztem be, és nem is volt időm kifejteni mindent, amit valójában találtam, hogy kifejthessem arról, amit találtam annak kapcsán, hogy Én vagyok.

Követtem el hibákat, tettem bizonyos ítéleteket és tettem bizonyos megjegyzéseket, amelyek az én megértéseim volt abban az időben, egészen közel a halálomhoz egy pillanat alatt megvolt a kvantum-megvalósulásom abban a kifejezésben, hogy Én vagyok és ez röviddel azután volt, hogy el lettem törölve erről a földröl a Fehér Fény vagy Fehér Testvériség által, mert mikor az emberi lények a foldön közel jutottak bármely - ez így volt a két évvel ezelőtti időkben - elérhették volna, vagy bármily közelségébe jutottak volna az Én vagyok-nak: el lettek távolítva azonnal. Sajnos ilyen emberi lények megmutatkoztak, amikett általában anomáliáknak hívtak. Valami a kiegyenlített (matematikailag) program rendszerből, amelyek nem láthatóak. A kiegyenlítése a program rendszerek megnyilvánulásának alapvető egyenletében. És én egy ilyen voltam.
Megtörtént abban a pillanatban az Én vagyok megvalósulás - pontosan látva gyakorlatban hogyan lehet másokkal megvalósítani amit én megvalósítottam abban a pillanatban a földön, az, hogy az Én vagyok az Én ami létezik mint minden örökké, de nem mint a kép, amit látsz, nem úgy, ahogy a világot látod: ez az Én - az egy - az Én mint egy: ezt muszály megérteni minden embernek az Én vagyok végső egyesétésének megvalósulásához.
Eztán amikor meghaltam, 'átmentem' és újrainkarnálódtam újra, de ezúttal, mint egy koldus reinkarnálódtam az utcán és egy kéregető voltam az utcákon, az összes ezután következő tapasztalatomban a létezésben, egészen 2 évvel ezelőttig, mert bármely lény, aki megvalósította az Én vagyok-ot, itt a földön, az veszélyes volt és ezért el kellett helyezni oda ahol el lehetett nyomni és meg lehetett figyelni, hogy biztos legyen hogy ilyen Én vagyok megvalósulás többé ne fordulhasson elő: olyan elhelyezésben, hogy semmi tanítás, semmi pénz és semmi támogatás ebből a világból - így az Én vagyok megvalósulás nem képes létrejönni.
Nagyon szépen köszönöm, itt Gurdjieff.

Gurdjieff 2 a másvilágról - MIÉRT kell az embereknek Egyesülni: DESTENI

Video Link: https://www.youtube.com/watch?v=bStoV5NrPXI

Itt Gurdjieff és arról beszélek, miért kell az embernek egyesülni.
Ez nem egy kell, ez elkerülhetetlen. Miért kell az összes embernek elkerülhetetlenül egyesülni?
Mert az emberiség, minden ember, már eleve az egységesítése az embernek.
Hadd ne találjunk okokat vagy célokat az ember egyesítésére, inkább legyen ez a kiindulópontja mindnek az, hogy Én már eleve egy egyesített ember vagyok.
Miért? Egyszerű: ha van egy kezdetünk egy okunk arra, ahogyan az emberegységesítése ebben a világban kifejezésre jut, akkor reményt adunk neki, hamisságot adunk bele. Hogyan adunk reményt és hamisságot? Ha a kiindulópontunk az indokhoz és célhoz, az, hogy az ember egységesítése ebből a világból való: erőt adunk ahhoz, ami ebben a világban létezik.
Az oka és célja az ember egységesítésének nem ebből a világból való. Éppenséggel nem ez a világ miatt van. Hanem azért az egyszerű kijelentésért, hogy Én az egységesített (egyesített) ember vagyok.
Nézd csak. Ez lévén a kiindulópontja mindnek, az Én vagyok az egyesített ember kiindulópontja, mintegy ezen a ponton áll: az ember egyesítése itt van. Mert ebből a kijelentésből képes vagy azonnal látni, mi nem vagy, ami ebből a világból való, amit meg kell állítani, el kell törölni, menni kell hagyni, el kell engedni, a belső lényed legbelső magjából. Ez az egyesített ember. Az Én vagyok. Ahogy minden egy. Az egyesített szó maga magában tartalmazza az egy és egyenlő szavakat.
Én egy egyesített ember vagyok.
Nagyon szépen köszönom, itt Gurdjieff.

No comments: