Saturday, January 26, 2008

Mai blog, SR, álom, matrix, Scientológusok, önmegbocsátás

http://talamon.blogspot.com/2008/01/i-visited-scientologysts.html (eng)
http://talamon.blogspot.com/2008/01/dream-from-last-night.html (eng)

én realizáltam, hogy senki sem akar felébredni, akik meg igen, azok is azért, mert az is beléjük van programozva
mint a matrix 3 ban, az indiai családfő a metróállomáson
" a szeretet csak egy szó", és a program szereti a családját, büszke rá, mert erre lett programozva, mint a jósnő, vagy mint neo maga

-a hippi is arra lett programozva, hogy hippiskedjen és kiszálljon babilonból és rázza az öklét vagy kivert kutyaként öklét rázza
-a fény követői is a fényt hivatottak követni, amíg teljesen be nem sötétedik s addig kifejezett élvezettel cirógatják tenyerüket a kis dédelgetett fényük melegével, nehogy "mások" sötétsége eloltsa
-a sötétség követői kicsit jobban szabadok, de ezáltal meg ugyanúgy bebukták, mert ugyanúgy nem látnak át, s szabadabbnak érzik magukat
-az ateisták szimplán robotok, akik arra vannak programoznva, hogy féljenek attól, hogy felismerjék, van valami az anyag mögött

-szóval nekem ezek a realizációk voltak azok, mikor el tudtam engedni azt, hogy bárki más véleményével is foglalkozzak, mert hát -ha én nem ébredek fel, körülöttem senki sem fog, sőt senki sem akarja, hogy én megtegyem, mert az fájna nekik

ezért tudok besétálni egy "központba" és nevetve kifejteni mi az élet és hogy kezdődik
mert ettől féltem anno, hogy mi van ha megvernek, megölnek, becsuknak, kizárnak, kinevetnek -miért tennék? ezeket a kis jpgket tettem be, hogy ne kelljen cselekedni, hogy megmaradhassak ugyanolyan kis látszólagos fénypamacs programkának...

úgyhogy nincs mást tenni, mint ezt, látni az elmét, fél-e
ezért nem találtam hasznosnak a meditálást, a sötétben gyertyát nézve üldögélést, mert azzal nem néztem szembe azzal ami vagyok: a saját félelmem....igazából a félelmem is ugyanúgy szabad akar lenni -- a fél elem mint én

Ok, folytatom a Szerkezeti rezonancia fordítását, amíg nincs kész, nó blóg, csak esetleg.

Basszus a fény követői, a fény szolgái. Pedig már rég nincs fény...
enlil volt az egyik, aki beprogramozta ezt a világot
enlightenment
it ment to be enli gh ten, a nagák, a kígyók, a gonoszság, a becsapás, a tudás, - saját természetem csapdája, melyet az elmével felerősítettem....polaritásokba elkülönülést okozva rendeztem el és tartottam fennt, de most ez a végéhez közeledik...
neo, mindig fikáztalak, de most nincs más út, ugyanazt kell járnom
mindenkinek

Megbocsátom magamnak, elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy idegesített Neo tehetetlensége, tanácstalansága, bizonytalansága, mely az én tulajdonságom is...


Nagyon sunyi vagyok, idáig azt hittem, azok a legjobb barátaim, akik az igazságot keresik, de tényleg. A picsákat. Senki sem akar felébredni. Mindenki öleli azt, amivé az elmében vált, mint az elme, mindenki jól körbebástyázta magát mindenféle olyan kifogással, amit majd nem mer átlépni, nem meri abszolút őszinteséggel konstatálni, hogy ah hazug vagyok.

Én is hazug vagyok, hogy másokban hittem.
Az az igazság, hogy kegyetlenül meg vagyunk baszva, szó szerint. Nem igen írok ilyeneket csak úgy, de ez a legjobb szó rá.
Ön-őszinteség
Ön-megbocsátás
Ön-javító alkalmazás
Ön-motiváció
4-számolós légzés

csak ez amiben bízhatok. Élet vagyok, mint én, az élő szó, mint a légzés, mint az élet.
És a megvilágosodás után rohanók sohasem fognak a sötétből kijutni. Mily barom voltam.
Mint a molylepke, amely a tűzbe száll, mert oly világos, hogy nem látja mi is az.


Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy e világ teremtőinek jogot adtam arra, hogy minden erőmmel rendelkezzenek.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy ebben a világban, mint képek jelentem meg és ezek a képek mögé bújtam.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy a bizalmamat saját magamon kívülre raktam.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy másban bíztam, ahelyett, hogy magamban bíztam volna, mint a légzés, mint én, mint egység, mint egyenlőség.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy az elmének jogot adjak arra, hogy bezárjon és kibasszon velem.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy elbújhassak saját magam elől.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy mestereket kövessek, mint szolga.
Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy a rendszer szolgája legyek.

Élet vagyok
Légzés vagyok
Leállítom az elmét, nincs más út.

Gratulálok.

1 comment:

TE said...

Desteni? Üdvtelen szekta. Egy bomlott elméjű médium nő démonizált tanítása vagy. Ez vagy te komám.
Kiégett rab, beteges mátrixhívő.
Ja, vagy te ezt is túlhaladod, mester?
Hehhhe