Saturday, January 19, 2008

Napló, 2007 novemberéből

se érzelem se kedv se gondolat
se isten se buddha se tudomány se szerelem se család se kormány se pénz se boldogság se kínszenvedés se idő se tér se semmi
csak légzés
nehogy má azon kelljen gondolkodnom, hogy ki vagyok mi van meg mit kell csinálni meg mi milyen basszus
légzés vagyok élet vagyok semmi komolyság semmi megalkuvás
mostantól nem engedek meg egy cseppel se kevesebbet, mint aki vagyok
elfogadtam hogy a világ miattam is ilyen, én talamon saját magam is megengedtem, részt vettem abban, hogy ilyen legyen a világ- ami hogy mondjam a másik felem - minden a másik felem mert minden mindennel együtt egész csak -s felismervén mivé váltam abból a nézőpontból, amit Földnek hívnak csak bukás, ezért azokat a bizonyos elhatározásokat alkalmazom hogy nem engedve meg semmi elme megnyilvánulást, sem érzelmet, sem gondolatot, sem kedvet - mert ezek engem most már zavarnak abban, hogy mindig az legyek aki vagyok, nem alkudván bele semmilyen aprócska feltételbe sem - önmagam legyek

számomra egyértelművé vált, hogy az őszinteségemben bízhatok csak, senki másban
és ha igen őszinte vagyok, akkor nyilvánvalóvá válik számomra, hogy basszus addikt vagyok a saját elmémre, meg arra amit abban csinálok - pedig ha csak lélegzek némán akkor más - akkor azt úgy definiálnám, hogy :könnyű, egyértelmű, biztos és én
ha gondolkodom, olyan, mint valami fura sav folydogálna a fejemben, s közben elektródák bzzizzeznek
ha meg érzek, furcsa, meleg az egész törzsemet átható igen kellemesnek tűnő érzés önt el mondhatni intenzíven
ha meg kedvem van akkor meg hót ziher hogy valami olyasmit cselexem, ami nem én vagyok...most ilyen kedvem van most olyan kedvem van most inkább ilyen vagyok-- ezeket én elme által odadobott gumicsontoknak látom és légzésre int - az meg egy idő után felnyitotta, hogy hm miért is vannak
mindig ez foglalkoztatott
a gondolatok honnan jönnek hova mennek haha
én ráláttam, hogy honan jönnek: nem voltam őszinte magamhoz, voltak olyan tulajdonságaim, amiket el akartam bújtatni- ahelyett, hogy ki merjem mondani, tettben egyértelműen kinyilvánítsam...

No comments: