Thursday, January 24, 2008

Abbahagyok mindent, ami az elmém szüleménye

Minden

Megállok

Abbahagyok mindent, abbahagyom a hazudozást, abbahagyom a bújást, abbahagyom nem őszintének lenni, különösképp abbahagyom az ön-őszintétlenséget.

Megállok

Abbahagyom azt, hogy zenét akarok csinálni, nem szexelek, nem drogozok, nem játszom számítógépjátékot
Abbahagyom a festést, abbahagyom a húsevést, abbahagyom a hippiskedést, abbahagyom a mosolygát, abbahagyom a békességem
Abbahagyom a harcot, abbahagyom a bezárkózást, abbahagyom a kölcsönzést, abbahagyom a lopást, abbahagyom a félést
Abbahagyom a röhögést abbahagyom a sírást abbahagyom semlegesnek lenni
Abbahagyom a gondolkodást abbahagyom az érzést abbahagyom az érzelmeket
Abbahagyom a harcot, abbahagyom a bezárkózást, abbahagyom a kölcsönkérést, abbahagyom a lopást, abbahagyom a félést
Abbahagyom még az abbahagyást is az elmében mint az elme.
I stop even stopping too in mind as mind.
Abbahagyom az elmét, nem számít milyen áron, nincs más út, ez elkerülhetetlen.

Én én vagyok, mint az élet mint a légzés mint egy mint egyenlő
Én már egy egyesített ember vagyok.

No comments: