Tuesday, January 22, 2008

Meditációról őszintén

Idézek egy pszichedelikus közösség meditációs topikjából, amit az imént küldtem be

daath hu

szia

szerintem nem is érdemes elbújni, az egyedüli az, amire hasonlít az: maszturbáció

inkább menj oda, ahol a legjobban el vagy foglalva, ahol láthatod az elmét mozgatni.

én elhatároztam, hogy nem tágítok abból, hogy csak lélegzek és ha jön gondolat érzés, ami kiragad a jelenből: nem elég letojni, elnyomni...
azért jön fel, mert az is egy tulajdonságom, amit eddig nem realizáltam, ergo segít: tehát fogom azt, ami feljött és kiragadott a légzéses jelenből, pl
Megyek a villamoson, tömve van, mint atom, ott nyomorgok a közepin, kapaszkodok mint a gép, s jön egy gondolat, "Jajj nehogy kiraboljanak". Ez pusztán félelem. Olyan részem, ami elől idáig futottam - fél elem, a másik felem, amit ideje magamba tenni, mint én mint egy hogy ne kelljen többé gondolni:
"Megbocsátom magamnak, hogy elfogadtam és megengedtem magamnak, hogy féljek attól, hogy kirabolnak a tömött villamoson."
Fontosnak tartom..kifejezetten fontosnak, hogy ezt hangosan kimondjam, és hogy "ELFOGADTAM" és "MEGENGEDTEM" "MAGAMNAK", mert így tudatosul, hogy ÉN okozom, ÉN vagyok a felelős, nem a tolvaj, nem a bkv, nem a neszkuikos nyuszi...
Persze lehet visszafejteni a fát, miért félek attól, hogy kirabolnak? Mert már megloptak egyszer? Vagy hallottam olyat, hogy meglopnak másokat? Vagy mi? Mi az igazság? Mi tart vissza, hogy teljesen ismerjem magam?
Szóval eképp lehet feloldani azt, hogy maradjon örökre a jelenben az ember...a barlangban a falat nézve ok béke, kúl, barlang fal én ülök nincs gondolat, lenyomtam mind, elbújtam itt nem kell gondolat váó...ezért nevezem én a meditációt maszturbációnak, mert az egó, az csak terelés..jóhogynem hibernáltatom magam, mint HAN SOLO, vagy mint akik POMPEIben megkapták a vulkánt haha...ha meg kimegyek a szobából, újra rámszakad minden...esetleg...
Jah mégegy: ami hasznos nekem, hogy intenzív helyzetekben, hasonlóan mint a vip assz anal (csak mindig, mindenhol), az elején számolok..
belégzés közben 1 2 3 4. benntartás, közben 1 2 3 4
kilégzés, közben 1 2 3 4. kinntartás, közben 1 2 3 4
újra és újra ez az ami a szabadsághoz vezet - s ha közben az elme mozog - STOP - ön-őszinteség, ön-megbocsátás, ön-javító alkalmazás, stb...
S miért kell a benntartás, kinntartás: a végtelen időtlen szünet, melyben rálátok, hogy mozog-e az elme..
Én az egész mindenségem legeslegalján egyetlen pontot találtam, ami tartja az egészet: félelem. Félek. De ez az igazság. Mindig félek, de amíg nem mertem ezzel szembenézni, addig nem tudtam vele dolgozni...köszi tala

No comments: