Thursday, January 24, 2008

A valódi igazság, aki még mindig be van ragadva az elmébe

Bernard Poolman - The Greatest World Teacher of our Time, G.W. Bush
Buddha - The end of the Soul and the Reincarnation
Jesus - I'm not coming on a cloud
Jesus - The forgiveness of Jesus
Jesus - The Guidelines of Forgiveness Part 1
Jesus - Responsibility
Bernard Poolman - How can Love exists?

Minden egyes gondolatod, érzésed, érzelmed nem jelent mást, mint ezt a világot támogatod, így az én szememben csak rendzer robot vagy. Igen. Ahogy reagálsz, láthatod...
Mint az ügynök a matrixban egy dolgot szolgálva: rabszolgaság.
Én bele voltam ragadva a fényben való hitben, nézd a példámat, a tudat rendszer csapdájába estem és mire volt jó? Mégtöbb elkülönülést okozott, mégtöbb szart. Nem kell elhinned, csak ébredj fel. Vannak lények, akik támogatnak ebben, csak meg kell mozdítanod a segged. Kérlek.
Ezt mondom a gyerekek, az erdők, az óceán, a természet, a bolygók, az állatok eggyüttes nevében. Benned van egy lény aki teljesen elveszett és csapdába esett, ez azért van, hogy energiaforrás legyen annak a rendszernek, annak a robotnak, amit éppen hiszel, hogy vagy, de igazából nem! Azonosítottad magad ezzel a képprogrammal, amelyik egy nagyobb kép programban van benne. És te azt mondod, ez abszurd, ez hülyeség, de én azt mondom te egy és egyenlő vagy velem és én látom, hogy az elme a legszörnyűbb csapda, ami csak létezhet ebben az egész univerzumban, és te csak nem akarsz meghallgatni? Én, mint te mondom: felejts el mindent, amit eddig hittél, mert ez tényleg valóban nem igaz, nem az vagyunk. Azok vagyunk, akik csapdába estek és elvesztek ebben a testben az elme által, amely túlnőtt rajtad, köszönöm.

Nézd: minden mester, megvilágosodott, istenek, angyalok csak egyet szolgáltak: átverést. Becsapott vagy. Én szintén az elmében vagyok, de ahogy mondom, mint az én igazságom: Én mindent eldobok, mindent az életemben, mert minden amit akartam, MINDEN, amiben hittem, minden amiben reménykedtem, mert nem volt igaz.
Átlátok rajtad, előreprogramozott robot vagy, csapdába esve, elveszve, teljesen reménytelenül függvén a rendszereidben, amire mindig is teremtődtél, amire mindig is tervezve voltál, amivé váltál: szolga. Egy élettelen szolga, ami csak része ennek az állatkert kiegyenlített polaritás megnyilvánulásának. Ez az valóság, ez a bolygó.
Look: all masters, enlightened ones, gods, angels just served one: deception. You are deception.
I am also in the mind, but now as I say my truth: i give away everything in my life, all that I wanted, ALL that I believed, All I hoped, because was not true.
I can see trough you, you are preprogrammed robots, trapped, lost, totally hopelessly dependant in your system as what you always ment to be, always had been designed, what you have became: a slave. A lifeless slave what is just a part of an equated polarity manifestation of this zoo. This reality, this planet. Elegem van belőled, a hazugságodból, a kedvességedből, a mosolygós békességedből. Baszok a békére, baszok a háborúra. Baszok mindenre. Ez a világ végetér. És én nem vagyok szégyenlős, nem félek a kormánytól, a rendőrségtől, a családtól, a barátoktól, a pénztől a betegségtől a meghalástól.
Nem hagyom meghalni magam, mert azért jöttem, hogy egyesítsem az embereket mint magam mint egy. És nem mond nekem, hogy bajom van, meg dughatnék, mert eddig basztam.
Ok most teljesen abszolút módon őszinte vagyok: megbaszlak téged mint magam ahogy magamat is megbasztam, most téged baszlak meg.
Nem vagyok elégedett és én komolyan nem vagyok benne a polaritásban, agresszióban, csak én én vagyok.
Baszok istenre baszok a vallásra baszok a spiritualizmusra baszok a baszásra is magára.
Tetszik?
Egyetlen út megállni, ha minden leáll. ÁLLíTS LE MINDENT. Igen, állítsd le magad.
Te az elme vagy, nem élet vagy, és én keresztüllátok rajtad. Nem érzek együttérzést a rendszerekkel. És te rendszer vagy. Nézd, mivé váltál, nézd mik vagyunk. Komolyan beszélek hozzád: realizáld, hogy minden, amit most "magadnak" hívsz, csak előreprogramozott rendszer.
Igen. Zene, művészet, háború, pénz, mosoly, boldogság. Mit tartasz még mindig?

Amit ajánlok: fogj egy darab lapot és írd le, mit hívsz MAGADnak.
Definiáld kiterjedten, röviden, hosszan, írd le és realizáld: ez vagyok én az elme és végezz ön-megbocsátást hogy elengedd ezt a szart, mert ez nem te vagy. Némelyikünk meg kell halnia, hogy ezt realizálja, némelyiknek nem.
Melyik vagy te? Hiszel? Reménykedsz? Miben? Isten? Fény? Nem látsz az orrodnál tovább? Próféciák? 2012? Egy hazugság volt, előreprogramozott szarság, hogy megengedje, hogy halogass: hogy ülj, várj, várj a sült galambra a tenyeredbe. Nincs isten, nincs más, csak természet, állatok, a bolygók, a csillagok és tudod mi van? ők egyként és egyenlőként állnak és egyenesen az emberi lényekre néznek és segítik őket felébredni. Igen.

Vannak, akik realizálták, hogy basszus, nincs többé menyország, nincs több elkülönülés, nincs több olyan, aki azt mondaná "Isten vagyok, Várok, Kész vagyok, megvilágosodtam, én vagyok a buborékomban." Ez továbbra is elme, illúzió.
És azt gondolod, hogy fénnyel, mantrákkal, tantrákkal, reménnyel, imával meg leszel mentve?
Az imádkozó póz jelentélse: magam előtt tartom a kezeimet, hogy tartsam a rendszerem, hogy a hitrendszerem védjem, hogy tiszteljem a "megvilágosodott ak" rendszereit..imádkozz és térdelj, borulj és légy szolga, ahogy mindig is voltál, vagy válaszd azt, hogy mindent eldobsz és kiengeded magad, aki valójában vagy, mint a lélegzet, mint az élet, mint egy és egyenlő veled, s mindennel.

Minden tudatos, a telefon, a koton, a pénz, az állatok, a fák, a fegyverek. És most minden ébred fe. És te? Mi vagy te?
Szex rendszer démon? Meditációs rendszer démon? Az elvesztéstől való félelem démon?
Ahogy láthatod, ezek a démonok szintén megelégelték ezt, és megállnak. Te?
Ha hitler(Desteni: Hitler inteviews, Hitler's articles, Bernard: About Hitler) vissza tudott térni az ártatlanságához önmegbocsátáson keresztül, te tudsz-e? Ezt úgy írom, mint te, mint én, mint egyenlő.
Még mindig azt hiszed, hogy ezt segíted, mestereket szolgálva, vakokat, akik a rendszerek szolgái?

Köszi.

No comments: